Marketing i transport publiczny/komunikacja miejska

Reklamy naklejana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dość powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną szanse na to, że zostanie to zauważone. Znaczna część autobusów często przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, że spora ilość potencjalnych klientów jadących do pracy nas dostrzeże.

Marketing, który używa komunikację miejską jako narzędzia nie jest niczym nowym. Zazwyczaj ma to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego autobusu, czy tramwaju nie będzie czymś nietypowym przy zwyczajnym wyjściu na miasto ponieważ ludzie realnie wybierają taki typ marketingu.

Komunikacja miejsca taka jak autobusy jest jedną z tych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Wielu z nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest powszechna i zauważalna więc nie jest czymś dziwnym, iż ludzie decydują się na jej wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci dużych naklejek na pojazdach.

Tramwaje stały się już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski krajobraz. Można je łatwo dostrzec w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów są niemalże zobowiązani zawsze mieć je na oku w przypadku styczności torów w drogą dla wszystkich innych pojazdów. Fakt, iż są zauważalne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj jeżdżą po bardziej zamieszkanych częściach miasta, co powoduje, że chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę.

 

 

<<<<Komunikacja miejska reklama>>>>

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.